NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Pokud zde nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese info@toto-nabytek.cz či na tel. čísle +420 246 096 732.

OBJEDNÁVKA.

Jak lze utvořit objednávku?

  • Objednávku je nutné vytvořit na našich internetových stránkách. Návod pro objednání naleznete ZDE. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš zákaznický servis a se vším Vám poradíme.

Lze v objednávce provést změny?

  • Ano, v objednávce lze až na výjimky provést změny až do doby, než je odeslána. Po odeslání již bohužel upravovat nelze. Pokud si přejete provést změnu (např. změna doručovací údajů, změna produktů v objednávce atd.), kontaktujte náš zákaznický servis na tel. 246 096 732 nebo na emailové adrese info@toto-nabytek.cz a vyčkejte na potvrzení provedení změny.

Kam se obrátit, když mám dotaz ohledně své objednávky?

  • Zákaznický servis je tu pro Vás každý všední den od 8.00 do 17.00 na tel. 246 096 732 a na emailové adrese info@toto-nabytek.cz. Před telefonátem si prosím připravte číslo své objednávky, stejně tak ho prosím vždy uvádějte v emailové komunikaci. Emaily jsou nejčastěji odpovídány ještě daný den, nejpozději do dvou pracovních dnů. Pokud do této doby neobdržíte odpověď, obraťte se na nás prosím znovu.

Jak dlouho po objednávce zboží dostanu?

  • Záleží na tom, zda je zboží skladem. Pokud je zboží skladem na našem skladu v Praze (u produktu je značeno "Ihned k odeslání"), dodání probíhá cca do 5 dnů - je vždy ale nutné počítat, že ve vytíženějších obdobích, jako jsou např. Vánoce, se dodání může o několik dnů opozdit. Pokud zboží není skladem, je u něj vždy uvedena lhůta, ve které můžete dodání zboží očekávat. Je nutné počítat s tím, že většina nábytku se vyrábí na objednávku u externích zahraničních dodavatelů - dodací lhůta je tedy orientační a může se v závislosti na okolnostech lehce měnit.

Proč před odesláním požadujete potvrzení?

  • Vždy před tím, než objednávku odešleme, kontaktujeme emailem zákazníka ohledně potvrzení, že má o objednávku stále zájem a můžeme ji skutečně odeslat. Toto potvrzení je nutné, neboť odeslání objednávky, kterou si poté zákazník nepřevezme, pro nás znamená u takto velkého zboží rozsáhlé náklady a dlouhou přepravou se zvyšuje riziko poškození zásilky. Jedná se také o formu domluvy se zákazníkem, že s objednávkou počítá a nepobývá např. dlouhodobě na jiném místě. Zároveň tím také máte možnost potvrdit Vaše zadané údaje a případně je změnit.

Jak potvrdit objednávku?

  • Objednávka se potvrzuje odpovědí na námi zaslaný email. Do odpovědi stačí napsat, že souhlasíte s odesláním objednávky.

Lze objednávku stornovat?

  • Objednávku lze stornovat kdykoliv až do jejího odeslání. po odeslání objednávky ji již bohužel stornovat nelze. Pokud poté, co bylo její odeslání potvrzeno, objednávku nepřevezmete, budete Vám nuceni stornovat poplatek za správu objednávky a náklady na dopravu.

Jak odstoupit od smlouvy v případě, že jsem zboží již obdržel/a?

  • Informace ohledně odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách. Od smlouvy lze bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od doručení objednávky k Vám. V tomto případě je nutné zboží na vlastní náklady dopravit na náš sklad v Jenči.

 

ZBOŽÍ.

Je dané zboží skladem?

  • U zboží, které je skladem na skladu v Praze, odkud zboží odesíláme, vždy svítí nápis "ihned k odeslání". V případě nápisu "Skladem" je zboží skladem na jednom z našich zahraničních skladů a dodání je v rozmezí cca 7-14 dnů. Pokud je u zboží místo tohoto nápisu časový údaj (např. "2-4 týdny", "4-6 týdnů"), jedná se o zboží, které je momentálně vyprodané a budeme ho pro Vás objednávat. Časový údaj značí orientační dodací dobu tohoto produktu.

Je nutné při objednání zboží uhradit zálohu?

  • U většiny produktů zálohu nepožadujeme. Zálohu (nejčastěji ve výši 30 % z ceny produktu) je nutné zaplatit jen u některých produktů, které nemíváme skladem a budou pro Vás objednávány a vyráběny na objednávku. Záloha je vždy navratitelná, pokud byste si objednávku rozmysleli.

 

DOPRAVA.

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

  • Zboží odesíláme buď naším rozvozem či externími přepravními společnostmi. Podle Vašeho bydliště a rozměrů a obsahu Vaší objednávky pro Vás vždy zvolíme nejlepší řešení. Vedle doručení zboží je možné si taky objednávku osobně vyzvednout na našem skladu v Jenči u Prahy.

Jaká je doba dodání po odeslání zboží?

  • Poté, co zboží odešleme, ho přepravní společnost doručuje v rozmezí cca 1-3 pracovní dny. Je nutné počítat s tím, že ve výjimečných případech se tato lhůta kvůli neočekávaným komplikacím může protáhnout.

Poskytujete výnos a montáž?

  • Bohužel, výnos ani montáž není možné v současné době poskytnout. Při doručování je zboží vždy doručeno k prvním uzamykatelným dveřím.

Jaká je cena dopravy?

  • Cena dopravy se odvíjí od velikosti Vaší objednávky. Konkrétní cenu dopravy za Vaši objednávku si vždy můžete zobrazit přímo v košíku. Objednávky nad 15 000 Kč jsou doručovány zdarma.

 

PLATBA.

Jaké jsou možnosti platby?

  • Více informací o možnostech platby naleznete ZDE.

Kdy obdržím fakturu?

  • Fakturu obdržíte vždy po doručení objednávky v elektronické formě na Vaši emailovou adresu.

Jak postupovat při platbě na splátky?

  • Pokud si přejete nakoupit zboží na splátky, stačí přidat zboží do košíku a zvolit si způsob platby na splátky. Následně Vás sytém automaticky přesměruje na stránky úvěrové společnosti, kde si vyplníte formulář a následně počkáte na schválení splátek.

 

REKLAMACE.

Jak postupovat v případě reklamace?

  • Pokud se u zboží vyskytla vada, lze postupovat v rámci reklamace. V tomto případě nám prosím zašlete podklady k reklamaci na email info@toto-nabytek.cz. Při reklamaci nezapomeňte uvést číslo své objednávky a slovní popis závady. Také prosím přiložte fotografie produktu a vyznačení vadných částí v montážním návodu (aby bylo jisté, o které části se jedná a reklamace proběhla bez komplikací). Pokud se jedná o reklamaci produktu těsně po jeho doručení, prosíme také o přiložení fotografií štítků, které jsou na krabici, ve které produkt došel. Bude umožněn rychlý a efektivní průběh reklamace. Reklamační lhůta je 30 dní.

Co dělat, když mi v objednávce chybí montážní návod?

  • U každého produktu, který vyžaduje montáž, by měl být montážní návod přibalen. Pokud se stala chyba a není, dejte nám prosím vědět prostřednictvím emailové adresy info@toto-nabytek.cz a dopošleme Vám ho v elektronické podobě.