Reklamace

Jak zboží reklamovat?

Reklamaci je možné podat pouze písemnou formou. Telefonické nahlášení reklamace není možné.

V případě zaslání reklamace nám velmi pomůže, pokud vyznačíte vadný díl přímo do montážního návodu a ten nám pošlete spolu s reklamací. Urychlí to celý proces reklamace.

Reklamace musí obsahovat

 Ať už reklamujete osobně, emailem nebo poštou, součástí Vaší žádosti musí být následující údaje:

  • Číslo smlouvy
  • Jméno a přímení
  • Telefon, e-mail
  • Název zboží
  • Popis závady
  • Ilustrující fotografie
  • Kontakty na reklamační oddělení

    Centrální reklamační e-mail pro účely reklamací  reklamace@toto-nabytek.cz 

 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné