Převzetí zboží

Vaše objednávka byla předána dopravní společnosti, která Vás bude informovat o podrobnostech dodání.

Zásilka je dopravní společností vždy doručena k prvním uzamykatelným dveřím, jejíž adresa byla uvedena jako místo dodání - pokud nemáte zvolenou přepravní společnost s vynáškou. 

Další smluvní podmínky, případné Vaše další požadavky je nutné již komunikovat s dopravní společností a dbát jejich obchodních podmínek

VŽDY prosíme zkontrolujte, že obaly nejsou poškozeny. 

Je nutná okamžitá kontrola všech doručovaných balíků i přes to, že na první pohled není obal porušený. Vždy zkontrolujte neporušenost rohů a obalů. 

Pozdější reklamace bez této kontroly nebude uznaná.

V případě poškození obalu (obal zdeformovaný, protržený apod.) dejte do přepravního listu řidiče poznámku - „převzato s výhradou“ a obal si vyfoťte pro případnou reklamaci.

Je-li viditelně poškozeno i zboží, zásilku v žádném případě nepřijímejte!

Pokud Vám zásilka přijde poškozená, neprodleně nás prosím kontaktujte.

UPOZORNĚNÍ:  

Objednávku zboží na dobírku JE NUTNÉ PLATIT POUZE V HOTOVOSTI, dopravce nepřijímají platby kartou.

Nepřevezmete-li zásilku od dopravce ve Vámi odsouhlaseném termínu z jakéhokoliv důvodu či zrušíte objednávku v termínu, kdy byla zásilka již dopravci předána, nesete jakožto kupující náklady za uskladnění a správu objednávky ve výši 1500 Kč (https://www.toto-nabytek.cz/obchodni-podminky/).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení